Ανακοινώσεις
28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Όλοι και όλες στην κινητοποίηση στο ΥΠΑΙΘΑ την Πέμπτη 28/9 στις 13:30
Εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές διεκδικούμε εδώ και τώρα κάλυψη όλων των πραγματικών κενών στα σχολεία.
- Δε θα περάσει η μεθόδευση του Υπουργείου Παιδείας να «εξαφανίσει» τις εκπαιδευτικές ανάγκες.
- Δε θα μπουν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών στον «κόφτη» του Υπουργείου.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Η κατάσταση με τα κενά των εκπαιδευτικών είναι οριακή! Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας από το καλοκαίρι και ειδικότερα τις τελευταίες ημέρες, προσπαθούσε να φτιάξει μια πλαστή εικόνα όσον αφορά τη στελέχωση των σχολείων. Θυμίζουμε πως πέρσι δούλεψαν πάνω από 47.000 αναπληρωτές και φέτος προσλήφθηκαν στην πρώτη φάση 28.353. Δηλαδή η σχολική χρονιά ξεκίνησε ήδη με 20.000 κενά αφού οι διορισμοί που έγιναν καλύπτουν οριακά τις συνταξιοδοτήσεις!
Αυτή τη στιγμή το Υπουργείο Παιδείας προσπαθεί να «κόψει» προσλήψεις αναπληρωτών «κόβοντας» τη μόρφωση των παιδιών!
• Χωρίς καμία ντροπή επιτίθενται στα παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μειώνουν πάνω από το 60% τις προσλήψεις σε παράλληλες στηρίξεις, αλλάζουν με το έτσι θέλω και τη βοήθεια κάποιων Σχολικών Συμβούλων τη φύση της παράλληλης στήριξης και με πραξικοπηματικό τρόπο ζητάνε να παρακάμπτονται οι γνωματεύσεις των ΚΕΔΑΣΥ, αφήνουν τα ειδικά σχολεία με τεράστια κενά και σε βοηθητικό προσωπικό.
• Συγχωνεύει τμήματα και σχολεία αφού πρώτα τα έχει «υποβαθμίσει» σε υποδομές, εκπαιδευτικούς, κλπ.
• Δημιουργεί τμήματα των 25 και πλέον παιδιών και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν μετακινεί παιδιά σε όμορα σχολεία ώστε τα τμήματα να μη «σπάσουν».
• Δίνει οδηγίες να καλύπτονται τα κενά «εκ των εν όντων», δηλαδή εκπαιδευτικοί να διδάσκουν άσχετα, με το επιστημονικό τους αντικείμενο, μαθήματα. Φτάνουν σε σημείο να αναγκάζουν εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης να αναλαμβάνουν τμήμα!
• Εμφανίζουν ως υπαίτιους τους γονείς για τάχα «πλασματικά» κενά γιατί όπως υποστηρίζουν γράφουν αφειδώς τα παιδιά τους στο ολοήμερο!
• Καταργούν τμήματα ένταξης, ώστε να καλύψουν ΄΄τρύπες΄΄ σε άλλα σχολεία.
Φτάνει πια! Δεν μπορείτε να παίζετε με τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς που στηρίζουν τόσα χρόνια τη λειτουργία των σχολείων.
Τα τραγικά κενά τα δημιουργεί η πολιτική των κυβερνήσεων που θέλουν ελαστικά εργαζόμενους εκπαιδευτικούς, που οι όποιοι διορισμοί γίνονται για να καλύπτονται ίσα ίσα οι συνταξιοδοτήσεις!
Το Δ.Σ. του συλλόγου μας κηρύσσει διευκολυντική στάση εργασίας μιας ώρας 12:25 με 13:15 για το πρωινό κύκλο και 13:15 με 17:00 για το ολοήμερο ώστε να συμμετέχουν μαζικά οι συνάδελφοι στην κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας.
Απαιτούμε εδώ και τώρα:
• Να γίνει άμεσα η Β’ Φάση πρόσληψης αναπληρωτών για κάλυψη όλων των πραγματικών κενών! Να μην οδηγηθεί στην απόλυση και ανεργία κανένας/μια συνάδελφος/ισσα
• Στελέχωση όλων των τμημάτων ένταξης, κάθε μαθητής που χρίζει παράλληλης στήριξης να την έχει με βάση τις γνωματεύσεις, κάλυψη όλων των κενών τώρα, στα ειδικά σχολεία σε εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
• Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το επιστημονικό του αντικείμενο.
• Μόνιμη και σταθερή εργασία, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων – αναπληρωτών που εργάζονται τα τελευταία χρόνια, μέτρα στήριξης της καθημερινής διαβίωσης των εκπαιδευτικών, άμεση υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.
Αποφασιστικά και δυναμικά υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα των μαθητών και των εκπαιδευτικών
Από το Δ.Σ.

Θέμα: Παραβίαση του ωραρίου εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης
Τις τελευταίες ημέρες έχουν τεθεί υπόψη του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. πολλές καταγγελίες για την απόπειρα παραβίασης των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης.
Συγκεκριμένα, με βάση αυθαίρετες ερμηνείες του υφιστάμενου νομικού πλαισίου από «ομάδες» διευθυντών σχολικών μονάδων δίχως καμία θεσμική υπόσταση, εκπαιδευτικοί της παράλληλης στήριξης δέχονται παράνομες εντολές για παραμονή τους στο σχολείο πέραν του διδακτικού τους ωραρίου με πρόσχημα την ιδιαίτερη εκπαιδευτική σχέση που έχουν εκ του ρόλου τους με τους μαθητές/τριες με των οποίων τη στήριξη είναι επιφορτισμένοι.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. τονίζει ότι:
• Είναι ανεπίτρεπτο να υπάρχει ανισότητα στην αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών με βάση το εκπαιδευτικό τους έργο. Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν τα ίδια ακριβώς δικαιώματα και κανείς δεν έχει την εξουσία να τα παραβιάζει.
• Η ευθύνη για την ασφάλεια του συνόλου των μαθητών/τριών ανήκει στο σχολείο συνολικά. Η ασφαλής αποχώρηση όλων των μαθητών/τριών από τη σχολική μονάδα καθώς και η επιτήρησή τους κατά τα διαλείμματα είναι έργο των εφημερευόντων και όχι των εκπαιδευτικών της παράλληλης στήριξης για τους μαθητές με των οποίων τη στήριξη είναι επιφορτισμένοι.
Όπως, άλλωστε, αναφέρεται στην εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. 93506 /Δ3- 25/08/2023, με θέμα «Διευκρινιστικές οδηγίες του ν. 3699/2008 (Α΄199) σχετικά με την παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση», «Η εκπαίδευση και υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών συνολικά, συμπεριλαμβανομένων και όσων έχουν έγκριση παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης, αποτελεί ευθύνη του σχολείου ως φορέα και σε καμία περίπτωση η διατύπωση του εδαφίου 3 του υποκεφαλαίου “Εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης” του κεφαλαίου Α΄ «ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» της υπό στοιχεία Υ.Α. 27922/Γ6/2007 Υ.Α. (Β΄449), δεν σημαίνει ότι ο/η εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης-συνεκπαίδευσης έχει ατομικά το σύνολο αυτής της ευθύνης».
• Σύμφωνα με τον ν. 3600/2008 άρθρο 6 παρ. 1β «Η παράλληλη στήριξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης».
Η συνολική στήριξη (ακόμη και στο διάλειμμα) έχει να κάνει με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στήριξης των μαθητών/τριών και όχι με την επιτήρηση ή αποχώρησή τους (πέραν του διδακτικού τους ωραρίου). Στο καθηκοντολόγιο που αφορά στους εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, με σαφήνεια αναφέρεται ότι «…υλοποιούν το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα μέσα και έξω από την τάξη και είναι συνολικά υπεύθυνοι για όλες τις δραστηριότητες της σχολικής ζωής (διαλείμματα, επισκέψεις, εκδηλώσεις κ.λπ.) στις οποίες συμμετέχει ο μαθητής.» Όπως είναι αυτονόητο η ευθύνη συνδέεται με το εξατομικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο υλοποιείται εντός του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών και όχι, όπως αυθαίρετα κάποιοι ερμηνεύουν, πέραν αυτού.
Με βάση τα παραπάνω, το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. καλεί τους Συλλόγους Διδασκόντων να υπερασπίζονται με τις αποφάσεις τους τα ίσα δικαιώματα όλων των εκπαιδευτικών και να μην υιοθετούν και εφαρμόζουν καταδικαστέες πρακτικές παραβίασης των δικαιωμάτων εκπαιδευτικών που κάποιοι επιχειρούν να εμφανίσουν ως κανονικότητα.

Απεργούμε Πέμπτη 21 Σεπτμεβρίου-10.30 π.μ Σύνταγμα
Όλοι στον αγώνα απέναντι στο νέο αντεργατικό νομοσχέδιο
Δεν μπορεί την ίδια στιγμή που ο λαός μας καίγεται, πνίγεται, δολοφονείται, να είναι έννοια της κυβέρνησης η ψήφιση νόμου για να δουλεύουν οι εργαζόμενοι 13 ώρες την ημέρα, 78 ώρες την εβδομάδα και να βάζει στην φυλακή όποιον αγωνίζεται και απεργεί για ένα καλύτερο αύριο.
Εκατόν σαράντα χρόνια από την εξέγερση των εργατών του Σικάγου, η κυβέρνηση φέρνει σε νομοσχέδιο την εργασία των 13 ωρών μέσα στα χρονικά όρια της 24ωρης μέρας (στις ώρες αυτές δεν συμπεριλαμβάνεται ο χρόνος του διαλείμματος κι ο άγραφος και απλήρωτος χρόνο της μετακίνησης προς και από την εργασία).
Το νομοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας μέσα από την ενσωμάτωση της Οδηγίας της ΕΕ 2019/1152, αποτελεί ένα ακόμα βήμα της κυβέρνησης στην πλήρη απορρύθμιση της εργασίας, την κατάργηση θεμελιωδών εργασιακών δικαιωμάτων όπως το 8ωρο και το πενθήμερο, την πλήρη ελαστικοποίηση της εργασίας και την ποινικοποίηση των εργατικών κινητοποιήσεων και συγκεκριμένα:
· Καταργεί το πενθήμερο και δίνει τη δυνατότητα σε εργοδότες να απασχολούν και 6η ημέρα τους υπάρχοντες εργαζόμενους, αντί να προχωρούν σε προσλήψεις προσωπικού. Η εξαήμερη εργασία προβάλλεται από τον υπ. Εργασίας ως «δικαίωμα» των εργαζομένων (!), και η νομιμοποίησή της ως προστασία τους από τη μαύρη εργασία (!!)
· Δίνει τη δυνατότητα για εφαρμογή συστήματος ευέλικτης διευθέτησης του χρόνου εργασίας με βάση ατομική συμφωνία εργοδότη – εργαζόμενου, καταργώντας ακόμα και την προϋπόθεση του νόμου Χατζηδάκη για αίτημα του εργαζόμενου. Με τον τρόπο αυτό, οι εργαζόμενοι θα είναι εντελώς απροστάτευτοι σε κάθε απαίτηση του εργοδότη, ο οποίος με απειλή την απόλυση θα καθιερώνει 10ωρα χωρίς αμοιβή στις περιόδους φόρτου εργασίας.
· Εισάγει για πρώτη φορά τις συμβάσεις «κατά παραγγελία», που αποτελούν συμβάσεις ακραίας εργασιακής επισφάλειας και καταχρηστικών πρακτικών εις βάρος των εργαζομένων, οι οποίοι προκειμένου να εξασφαλίσουν τον βιοπορισμό τους τίθενται σε εργασιακή ετοιμότητα για όποτε και όσο τους χρειάζεται η επιχείρηση.
· Δίνει τη δυνατότητα για παράλληλη απασχόληση μέχρι 13 ώρες την ημέρα, με πλήρη εξουθένωση των εργαζομένων και ότι αυτό συνεπάγεται για την υγεία και ασφάλειά τους (αλλά και την ασφάλεια όσων σχετίζονται με τις υπηρεσίες τους), προκειμένου οι εργαζόμενοι να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν την ανεξέλεγκτη άνοδο των τιμών και τους χαμηλούς μισθούς.
· Συμπληρώνει το έκτρωμα Χατζηδάκη επιδιώκοντας να περιορίσει ακόμα περισσότερο την άσκηση του συνταγματικού δικαιώματος της απεργίας και τη συνδικαλιστική δράση. Στο όνομα της «προστασίας της εργασίας» (!) ποινικοποιεί την περιφρούρηση της απεργίας απειλώντας τους απεργούς με ποινές φυλάκισης και τεράστια πρόστιμα, ακόμα και όταν η απεργία έχει προκηρυχθεί νόμιμα.
Η κυβέρνηση παραδέχεται ως δεδομένη την εργασιακή ζούγκλα που έχει διαμορφώσει η ίδια και οι προηγούμενες κυβερνήσεις μαζί με τους επιχειρηματικούς ομίλους και με το νομοσχέδιο έρχεται να την «νομιμοποιήσει».
Μας φέρνουν ως δεδομένο και φυσιολογικό ότι είναι «κανονικότητα» για εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους να μην έχουν συγκεκριμένο ωράριο εργασίας, να μην γνωρίζουν αν και για πόσες ώρες θα τους καλέσει για δουλειά ο κάθε εργοδότης.
Οι ανατροπές που επιχειρούνται στα εργασιακά δεν κάνουν διακρίσεις σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και όχι μόνο γιατί είναι «συγκοινωνούντα δοχεία».
Στον συγκεκριμένο νόμο υπάρχουν άρθρα από τα οποία το Δημόσιο εξαιρείται (1Α, 69Α/69Β/70Α/182Α/189), για το υπόλοιπο νομοσχέδιο όμως δεν υπάρχουν εξαιρέσεις.
Έτσι λοιπόν η εργασία τα Σάββατα με προσαύξηση (άρθρα 25 και 26) ισχύει και για υπηρεσίες του Δημοσίου είτε λειτουργούν σε 24ωρη βάση είτε όχι. Τι σημαίνει η προσαύξηση 40% που λέει ο νόμος για έναν εργάτη: 780 ευρώ βασικός μισθός διά 30 μέρες (που υπολογίζεται το ημερομίσθιο) = 26 ευρώ μεικτά. Επί 40% (η προσαύξηση) = 10,4 ευρώ μεικτά, 8 ευρώ καθαρά για να καταργήσουν το πενθήμερο!
Το ισχύον καθεστώς προέβλεπε ότι όποιος εργαζόταν Σάββατο θα έπαιρνε ένα ρεπό με αμοιβή την επόμενη βδομάδα ώστε να μην υπάρχει καταστρατήγηση του πενθημέρου.
Η διευθέτηση του χρόνου εργασίας που προβλέπεται στον νόμο (άρθρο 28) και επεκτείνει τη δυνατότητα αυτή σε ενώσεις προσώπων ή ακόμη και σε ατομική διαπραγμάτευση δεν έχει εξαιρέσεις αν πρόκειται για φορέα του Δημοσίου ή ιδιωτική επιχείρηση (παρότι στον νόμο υπάρχουν εξαιρέσεις για κάποιες κατηγορίες επαγγελμάτων).
Σύμφωνα με το άρθρο 31, όσοι υπερασπίζονται την απεργία ή αγωνίζονται με όποια μορφή δράσης αποφασίζουν συλλογικά οι εργαζόμενοι όπως οι καταλήψεις θα τιμωρούνται το ίδιο σε ιδιωτικό και δημόσιο τομέα με 6μηνη φυλάκιση και 5.000 ευρώ πρόστιμο.
Η κυβέρνηση ισχυρίζεται ότι νομοθετεί υπέρ των εργαζομένων, παρουσιάζοντας μια αντεστραμμένη πραγματικότητα, παρουσιάζοντας αυτή τη βαρβαρότητα ως “μάνα εξ ουρανού” για τους εργαζόμενους.
Ø Πόσο προοδευτικό όμως θεωρείται το 2023 να αφιερώνεις 13 ως 15 ώρες τη μέρα σε έναν ή πολλαπλούς εργοδότες για να σου επιτρέπεται να ζεις; Είναι επιλογή του εργαζόμενου να έχει μισθό από τη δουλειά του, τέτοιο που δεν μπορεί να ζήσει, να καλύψει βασικές του ανάγκες και να αναγκάζεται να κάνει και 2η δουλειά;
Ø Πόσο οικειοθελής επιλογή είναι αυτή η επιλογή, η δουλειά σε συνθήκες γαλέρας, η πλήρης κατάργηση της σταθερής δουλειάς με δικαιώματα, η ένταση της ευελιξίας, της εκμετάλλευσης, της πληρωμής με την ώρα;
Είναι δε τόσο «φιλεργατικό» το νομοσχέδιο, που η κυβέρνηση ενώ το είχε όπως φαίνεται έτοιμο, δεν έλεγε κουβέντα πριν τις εκλογές…
Κι όλα αυτά όταν καθημερινά αποδεικνύεται ότι το κράτος πάντα από τη μία είναι γρήγορο και αποτελεσματικό για να χτυπάει απεργούς και αγωνιστές, για να περιφρουρεί το ξεσπίτωμα λαϊκών οικογενειών για τα κοράκια των funds, κινητοποιώντας ΜΑΤ, ΟΠΚΕ, ακόμα και πυροσβεστικά οχήματα, ενώ από την άλλη είναι «ανήμπορο» και «απροετοίμαστο» να προστατέψει τον λαό από τις πυρκαγιές και τις πλημμύρες.
Όλοι στον αγώνα! Όλοι στην απεργία!
Είναι ο μόνος σίγουρος δρόμος για να παλέψουμε για τη ζωή τη δικιά μας και των παιδιών μας.
Μόνο αυτό φοβούνται κράτος και εργοδότες, για αυτό φέρνουν συνεχώς και νέους κατασταλτικούς νόμους.
«Δεν ζούμε για να δουλεύουμε, δουλεύουμε για να ζούμε και να απολαμβάνουμε όλα τα αγαθά της σκέψης και της εργασίας μας».
· Για να φέρουμε στο προσκήνιο τις δίκαιες διεκδικήσεις μας για σταθερή και μόνιμη εργασία, με Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που να κατοχυρώνουν ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς και στα μεροκάματα, με σύγχρονα δικαιώματα.
· Για να μειωθεί ο εργάσιμος χρόνος, για 7ωρο-5ήμερο-35ωρο.
· Για την προστασία και τη διεύρυνση των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων και ελευθεριών.
· Για την προστασία του λαϊκού εισοδήματος από τα χαράτσια και την ακρίβεια, για την προστασία της κατοικίας του λαού από τους πλειστηριασμούς.
Από το Δ.Σ

Εκατοντάδες εθελοντές από σωματεία της Αθήνας έχουν φτάσει στις περιοχές της Καρδίτσας που χτυπήθηκαν από την πλημμύρα και την επιλεκτική ανικανότητα του αστικού κράτους, προκειμένου να εκφράσουν έμπρακτα την αλληλεγγύη τους στους πλημμυροπαθείς.
Απέναντι στις αποκαρδιωτικές εικόνες, υπάρχoυν οι εικόνες της αλληλεγγύης και της βοήθειας, που επιβεβαιώνουν ότι μόνο ο λαός σώζει το λαό.
Στις φωτό εκπαιδευτικοί και γιατροί.


ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΕ ΜΟΥΣΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ
Κάρτα ελεύθερης εισόδου εκπαιδευτικών στα κρατικά μουσεία και στους αρχαιολογικούς χώρους , τριετούς διάρκειας με δικαίωμα ανανέωσης.
Όλοι οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, μόνιμοι και αναπληρωτές, Γ΄ βάθμιας, Β΄ βάθμιας και Α΄ βάθμιας εκπαίδευσης δικαιούνται κάρτα ελεύθερης εισόδου στα κρατικά μουσεία και στους αρχαιολογικούς χώρους.
Στην περίπτωση των αναπληρωτών και ωρομισθίων, η έκδοση δελτίου ελευθέρας εισόδου είναι δυνατή για το διάστημα που ασκούν το εκπαιδευτικό λειτούργημα. Η κάρτα εκδίδεται από τις κατά τόπους Αρχαιολογικές Εφορίες ή Μουσεία σε όλη την Ελλάδα.
Απαραίτητα δικαιολογητικά:
Α. Εάν η κάρτα εκδίδεται για πρώτη φορά και αφορά μεμονωμένους εκπαιδευτικούς:
-Δύο φωτογραφίες (γράφουμε πίσω το όνομα μας).
-Βεβαίωση από τη Διεύθυνση του σχολείου που να αναφέρει το ονοματεπώνυμο του εκπαιδευτικού, ότι είναι εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ……, το σχολείο που υπηρετεί και αν είναι μόνιμος ή αναπληρωτής.
Αίτηση Εκπαιδευτικού
Β. Εάν η κάρτα επανεκδίδεται και αφορά μεμονωμένους εκπαιδευτικούς:
-Μία φωτογραφία (γράφουμε πίσω το όνομα μας).
-Η παλιά κάρτα
-Βεβαίωση από τη Διεύθυνση του σχολείου που να αναφέρει το ονοματεπώνυμο του εκπαιδευτικού, ότι είναι εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ…, το σχολείο που υπηρετεί και αν είναι μόνιμος ή αναπληρωτής.
Αίτηση Εκπαιδευτικού
Γ. Εάν σε ένα σχολείο είναι πολλοί οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί για έκδοση κάρτας, εκτός των παραπάνω χρειάζεται και ένα διαβιβαστικό από τη Διεύθυνση του σχολείου, που θα αναφέρει: «Σας διαβιβάζουμε τα δικαιολογητικά των παρακάτω εκπαιδευτικών – τα ονοματεπώνυμα, διευθύνσεις κατοικίας και τηλέφωνα- και σας παρακαλούμε για την έκδοση…).
Συνημμένα τα σχετικά έντυπα
Βεβαίωση Δ/ντή Σχολείου
Διαβιβαστικό Διευθυντή (για ομαδική αποστολή ανά σχολείο)
Αίτηση Εκπαιδευτικού
Παρακαλούνται οι συνάδελφοι που θέλουν να ανανεώσουν ή να εκδώσουν καινούρια κάρτα να απευθύνονται στα μέλη του Δ.Σ
Από το Δ.Σ.

Δηλώσεις για Απεργία – Αποχή από μέντορες-συντονιστές
και Απεργία – Αποχή από την ατομική αξιολόγηση.
Συνέχιση του αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση:
Ενημερώνουμε τα μέλη μας ότι είναι σε ισχύ η απεργία-αποχή από τους μέντορες-ενδοσχολικούς συντονιστές, καθώς και από την ατομική αξιολόγηση.
Ο αγώνας μας ενισχύεται και από τη νέα, ομόφωνη απόφαση της 92ης Γενικής Συνέλευσης της Δ.Ο.Ε., η οποία πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο, για συνέχιση του αγώνα ενάντια στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων μας. Ισχύουν οι περσινές δηλώσεις συμμετοχής. Οι μόνοι που υπογράφουν εκ νέου είναι όσοι υπηρετούν σε διαφορετική σχολική μονάδα από εκείνη στην οποία είχαν υπογράψει συμμετοχή στην απεργία-αποχή.
Για τη διευκόλυνση των μελών μας, αποστέλλονται εκ νέου οι σχετικές δηλώσεις για Απεργία – Αποχή από μέντορες-συντονιστές και Απεργία – Αποχή από την ατομική αξιολόγηση.
Από το Δ Σ.
Άμεση κάλυψη των κενών απαίτησαν οι εκπαιδευτικοί
Την άμεση κάλυψη των αναγκών των σχολείων, τη στελέχωσή τους με όλο το αναγκαίο προσωπικό και ασφαλείς υποδομές για μαθητές και εκπαιδευτικούς απαίτησαν κατά την παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας στις 14/9 εκπρόσωποι εκπαιδευτικών σωματείων.
Απέναντι στην προσπάθεια του υπουργείου Παιδείας να καθησυχάσει, να αποδώσει την τεράστια απόκλιση της τάξης των 20.000 από τα κενά που δίνουν οι διευθύνσεις εκπαίδευσης και τις – μειωμένες σε σχέση και με πέρσι – προσλήψεις που έγιναν σε… αδυναμία να προβλεφθούν οι ανάγκες από τις αρχές Σεπτέμβρη, εκπρόσωποι σωματείων μετέφεραν την εικόνα που υπάρχει σήμερα στα σχολεία. Τόνισαν πως την ώρα που το Υπουργείο παραπέμπει στη δεύτερη φάση προσλήψεων συσσωρεύονται χαμένες διδακτικές ώρες με ελλείψεις δασκάλων και νηπιαγωγών στο πρωινό ωράριο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, τετράωρα και πεντάωρα σε Γυμνάσια και Λύκεια κ.ο.κ.
Αντίστοιχα εικόνα μετέφεραν από τα γερασμένα, χωρίς ελέγχους και έγκαιρες αναγκαίες παρεμβάσεις, με μεγάλα προβλήματα υποδομών σχολικά κτίρια της Αττικής, κάποια από τα οποία είτε δεν μπόρεσαν να ανοίξουν είτε λειτουργούν με εμβαλωματικές παρεμβάσεις.
Κατά τη συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείο το ζήτημα των ελέγχων παραπέμφθηκε στο πρόγραμμα που είναι σε εξέλιξη σε συνεργασία με το ΤΕΕ ενώ επιβεβαιώθηκε πως ενώ οι ανάγκες είναι περισσότερες φέτος, οι πιστώσεις είναι στα επίπεδα των περσινών…
Από το Δ.Σ.
Παρέμβαση του Α. Παπαγιαννόπουλου προέδρου του ΣΕΠΕ «Σωκράτης» παράσταση διαμαρτυρίας ΥΠΑΙΘ 14/9/23
Παρέμβαση του Α. Παπαγιαννόπουλου
Προέδρου του ΣΕΠΕ «Σωκράτης»
Παράσταση Διαμαρτυρίας ΥΠΑΙΘ 14/9/23